top of page
Termeni si Conditii 

 

Bine ati venit pe site-ul www.q-clinic.ro, denumit in cele ce urmeaza „Site”!

Acest site este proprietatea societatii S.C. QUALITY MEDICAL CLINIC S.R.L  denumita în cele ce urmeaza ”Societatea”, persoană juridică de naÈ›ionalitate română, înmatriculată la Registrul ComerÈ›ului sub nr. J12/3598/2007 având cod unic de înregistrare fiscală CIF: 22256566. 
Pentru utilizarea site-ului in cele mai bune conditii, va recomandam citirea cu atentie a termenilor si conditiilor de utilizare pe care le vom prezenta în continuare.
Folosirea site-ului, inclusiv vizitarea si vizualizarea sa, implica acceptarea tacita, fara obiectiuni a tuturor termenilor si conditiilor de utilizare, care au valoarea unui contract valabil încheiat, motiv pentru care, în situatia în care nu sunteti de acord cu acesti termeni si conditii va rugam sa încetati accesarea sau utilizarea site-ului în orice fel.
S.C. QUALITY MEDICAL CLINIC S.R.L  îsi rezerva dreptul de a modifica continutul acestor „Termeni si Conditii”, precum si continutul site-ului, putând sterge sau adauga informatii în orice moment sau suspenda orice activitate pe Site, fara vreo notificare prealabila.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:

  • OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor

  • OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii

  • Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor

  • Legea 365/2002 privind comertul electronic

  •  Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecÅ£ia persoanelor fizice în ceea ce priveÅŸte prelucrarea datelor cu caracter personal ÅŸi privind libera circulaÅ£ie a acestor date ÅŸi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecÅ£ia datelor)

 
1. Drepturile de autor
Întregul continut al Site-ului (textele, imaginile, logo-urile, simbolurile, scripturile, programele, elementele de grafica web, e-mailurile, continutul newsletter-urilor etc.) sunt proprietatea S.C. QUALITY MEDICAL CLINIC S.R.L  si/sau a furnizorilor sai si sunt protejate de Legea nr.8/1996 pentru protectia dreptului de autor si a drepturilor conexe si de legile privind propietatea intelectuala si industriala, fiind interzisa reproducerea, distribuirea sau utilizarea lor în orice fel, fara acordul prealabil scris al proprietarului.
Textele, imaginile, logo-urile etc. care apartin furnizorilor nostri sunt reproduse pe site-ul www.q-clinic.ro cu acordul acestora.
În situatia în care apreciati ca unul dintre materialele postate pe Site reprezinta o încalcare a Legii privind privind drepturile de autor si drepturile conexe, va rugam sa ne înstiintati despre acest lucru prin trimiterea unui e-mail la adresa office@q-clinic.ro.
S.C. QUALITY MEDICAL CLINIC S.R.L  garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.q-clinic.ro si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.
Domeniul www.q-clinic.ro este detinut de catre S.C. QUALITY MEDICAL CLINIC S.R.L . Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau "ascunsa" (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii.

2. Preturile produselor
Preturile produselor din magazinul www.q-clinic.ro sunt în Lei si includ TVA .
Costurile de transport atunci când sunt aplicabile*, nu sunt incluse în preturile produselor si se vor achita separat.
Societatea îsi rezerva dreptul de a modifica preturile afisate, fara nicio notificare prealabila sau preaviz. Va rugam sa verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.
* Pentru comenzile mai mari de 300 Lei, livrarea este GRATUITA oriunde în tara, in aria de acoperire a curierului.

3. Modalitati de plata
Pe site sunt disponibile urmatoarele modalitati de plata a produselor comandate, în functie de preferinte:
         3.1  Numerar, la livrare (ramburs)
Veti achita pretul total al comenzii, inclusiv costurile de transport (atunci când sunt aplicabile) agentului de curierat rapid, la livrarea produselor.
         3.2 Transfer bancar – Ordin de plata
Plata prin transfer bancar se face doar in baza facturii proforme emise de www.q-clinic.ro.
Dupa finalizarea comenzii veti primi pe e-mail o factura proforma continând toate datele necesare efectuarii platii, in cazul in care comanda a fost facuta in afara programului de lucru, ea v-a fi trimisa in prima parte a urmatoarei zi lucratoare. Dupa ce plata a fost efectuata, va rugam sa ne trimiteti la adresa de e-mail: office@q-clinic.ro, o copie dupa ordinul de plata, în vederea confirmarii acesteia.
Comanda va fi transmisa spre livrare numai dupa primirea confirmarii platii.
La livrare, produsele vor fi însotite de factura, în conformitate cu legislatia româna în vigoare.
          3.3 Card bancar 
Plata se face cu ajutorul unui card bancar.
Vei fi redirecÈ›ionat catre procesatorul de plaÈ›i online cu care lucram pentru ca plata sa se realizeze în condiÈ›ii de deplina securitate. Este necesar sa completaÈ›i toate datele pe care procesatorul le solicita prin intermediul formularului (nume, prenume, numar de card, cod de securitate). Dupa acest moment, suma de bani este blocata în contul tau È™i poÈ›i verifica acest lucru. Daca alegi aceasta modalitate de plata nu îÈ›i este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacÈ›ii.
Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul 3D Secure elaborat de serviciul ePayment. Acest sistem asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca si cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. 3D Secure asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele ElectroFun sau pe serverele ePayment, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, 3D Secure este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul 3D Secure permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.

4. Livrarea comenzilor

          4.1  Modalitati
Livrarea produselor comandate se face  prin curier rapid.

          4.2  Costuri
Pentru comenzile mai mari de 300 de Lei livrarea este GRATUITA.
Pentru comenzile cu o valoare mai mica sau egala de 299 de Lei costul livrarii este de 20 Lei– in aria de acoperire a curierului.
          4.3  Termene
Livrarea se va realiza într-un termen de 48-72  de ore de la confirmarea comenzii (prin e-mail sau telefon).Comenzile lansate pâna la ora 16 vor fi procesate pentru livrare în aceeasi zi, iar cele plasate dupa aceasta ora, în urmatoarea zi lucratoare.
Comenzile lansate sâmbata si duminica vor fi procesate si trimise spre livrare în ziua de luni.
În perioada sarbatorilor legale, termenele de livrare pot fi diferite, motiv pentru care va vom comunica din timp, pe site, blog sau facebook, termenele de livrare aplicabile.
 
Societatea îsi rezerva dreptul de a nu onora anumite comenzi, daca produsele comandate nu se mai regasesc în oferta producatorilor si/sau importatorilor, precum si de a întârzia sau de anula livrarea produselor comandate de Client în situatia în care acestea nu pot fi onorate din motive independente de vointa Societatii, cum ar fi, fara a se limita la cazurile de forta majora: incendii, inundatii, epidemii, greve, razboaie etc.. In aceasi timp societatea îsi rezerva dreptul de a si a-si selecta clientela.
De asemenea, în situatia în care pretul unui produs sau anumite caracteristici ale acestuia au fost introduse în mod gresit în baza noastra de date sau au fost afisate gresit, iar livrarea produsului nu a fost finalizata, Societatea îsi rezerva dreptul de a anula livrarea respectiva si de a notifica imediat Clientul despre eroarea aparuta, returnând suma platita de acesta, daca plata a fost facuta în avans.
Dupa plasarea unei comenzi, veÈ›i primi un e-mail prin care confirmam primirea È™i înregistrarea comenzii dvs.. Acest lucru nu înseamna ca aceasta comanda a fost acceptata. Astfel, comanda dvs. constituie o oferta de cumparare efectuata de dvs. a unui produs sau a mai multora listate pe Site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptarii de catre noi. Tranzactia/contractul dintre dvs. È™i noi va fi formata numai dupa acceptarea de catre noi a comenzii dvs. iar tranzactia se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasata de catre dvs, urmând a va transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un telefon, SMS sau e-mail prin care va informam ca produsul a fost expediat. În cazul în care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnica, tipologia promotiei, ori neconformitati constatate in momentul procesului de expediere, va vom informa cu privire la aceasta situatie È™i vom rambursa sumele platite de catre dvs. pentru acest produse, daca este cazul, în conformitate cu dispoziÈ›iile de rambursare din secÈ›iunea Retur .
În cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare a unui produs, Societatea raspunde numai în limita valorii sumei încasate de la Client pentru produsul respectiv.
Va rugam sa ne semnalati prin e-mail sau telefonic, orice problema legata de livrarea produselor, urmând sa facem tot posibilul pentru solutionarea acesteia în cel mai scurt timp cu putinta.
 
5. Returnarea produselor
In conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, aveti dreptul de a va retrage din contractul de vanzare, returnand produsele cumparate, intr-un termen de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ati intrat in posesia fizica a acestora (personal sau prin intermediul altei persoane indicate de catre dvs., alta decat transportatorul), fara invocarea vreunui motiv si fara penalitati.
Datele pentru efectuarea returului sunt: Cluj-Napoca, Str. Traian Mosiu nr 42-44, telefon 0721-376.263

 

          5.1  Conditiile referitoare la produsul returnat
Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat:
- produsul sa aiba etichetele initiale si componentele intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
-produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si/sau transport

 

          5.2  Produse care nu sunt acceptate la retur

  • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare

  • produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, produsele carora le lipsesc accesorii, etc.

  • daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezasamblat/asambalat.

  • produse daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecÈ›ie a sanatatii clienÈ›ilor sau din motive de igiena.

         

          5.3  Diminuarea valorii Produselor returnate
Va rugam sa aveti invedere ca purtati raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre dvs..
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, produs utilizat, accesorii lipsa, produsul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita si retine o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom retrimite produsul catre acesta, cheltuielile de livrare in acest caz fiind in sarcina Cumparatorului.
Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Ca urmare, cumparatorul are obligatia atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returneze in ambalaj nedeteriorat, protejat prin infoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch si impreuna cu toate accesoriile acestuia.
Bunurile returnate ce prezinta urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Resigilat. Valoarea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.
Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii bunurilor este in responsabilitatea cumparatorului. De ex. din pretul total al produsului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii produsului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a produsului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea bunurilor returnate.

Anterior returnarii produselor, va rugam sa ne notificati aceasta intentie, prin trimiterea unei cereri neechivoce in acest sens, pe e-mail la urmatoarea adresa: office@q-clinic.ro.
In cazul retragerii din contract, Societatea va returna contravaloarea produsului pentru care cumparatorul s-a retras din contract, mai putin costurile livrarii, in cel mult 14 de zile calendaristice de la data primirii de catre Societate a anuntului de retragere din contract (a intentiei de returnare a produsului).
Rambursarea contravalorii produselor se va efectua prin virament bancar pentru aceasta va rugam sa ne indicati contul IBAN in care doriti returnarea contravalorii produsului.
Cumparatorul va suporta toate costurile direct legate de returnarea produselor.

6. Modalitati de comanda
Va punem la dispozitie doua modalitati de lansare a unei comenzii pe site-ul www.q-clinic.ro:

  • online sau 

  • telefonic, la numerele: 0721-376.263

Pentru mai multe detalii privind procedura de comanda, va rugam sa accesati pagina dedicata modalitatilor de comanda, Cum comand.

7. Garantia produselor
Toate tratamentele estetice si cosmetice comercializate pe site-ul www.q-clinic.ro sunt noi, în ambalaje originale (exceptand cazul in care pe site este mentionat ca produsul nu are ambalaj), provin direct de la producatorii sau distribuitorii acestora si sunt conforme cu specificatiile prezentate.
În situatia în care exista neconformitati fata de specificatiile prezentate, remedierea acestora se va realiza în maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta Societatii lipsa de conformitate a produsului.
Pentru produsele de estetica si cosmetice comercializate nu se elibereaza certificate de garantie, acestea având calitatea de produse consumabile.
Pentru produsele care nu sunt incluse in categoriile de mai sus si beneficiaza de garantie din partea producatorului, detaliile despre aceasta se vor gasi pe pagina de prezentare a fiecarui produs in parte.
 
8. Confidentialitate
Va rugam sa consultati politica nostra de confidentialitate.
Nu aveti obligatia de a furniza datele pe care Societatea vi le solicita, însa refuzul dumneavoastra va determina imposibilitatea preluarii, prelucrarii si livrarii comenzilor efectuate si/sau primirea pe e-mail a informatiilor mentionate anterior.
În temeiul dispozitiilor Regulamentului General de ProtecÈ›ia Datelor, Societatea se obliga sa administreze datele personale furnizate de dumneavoastra în calitate de Client sau de Utilizator al site-ului, în conditii de siguranta si numai în scopurile declarate ale acestui site.
Orice comunicare cu Societatea în legatura cu datele dumneavoastra de contact si exercitarea drepturilor conferite de lege cu privire la acestea se va realiza prin trimiterea unei solicitari la:            
            Adresă: str Traian Brancusi, nr 42-44, Cluj Napoca

            Nr. telefon: 0721-376.263

            E-mail: office@q-clinic.ro


9. Abonarea la newsletter
Abonarea la newsletter-urile Qclinic  este gratuita si voluntara.
Newsletter-urile trimise de catre Societate sau de catre un colaborator al acesteia, clientilor care si-au dat acordul în acest sens, prin abonare, nu sunt si nu vor fi considerate drept SPAM, Societatea netrimitând mesaje comerciale nesolicitate de tip SPAM.
Toate mesajele comerciale trimise clientilor sau utilizatorilor site-ului vor fi transmise numai cu acordul si la solicitarea expresa a acestora si respecta legislatia în domeniu.
Dezabonarea se poate face în orice moment, în mod gratuit, prin bifarea link-ului din interiorul newsletter-ului, prin apasarea butonului de dezabonare din casuta dedicata abonarii la newsletter sau prin transmiterea în acest sens a unei cereri scrise, datate si semnate, prin e-mail, la adresa: office@q-clinic.ro
Societatea detine toate drepturile asupra continutului newsletter-urilor trimise abonatilor si îsi rezerva dreptul de a restrictiona accesul la newsletter si/sau de a dezabona clientii, daca exista suspiciunea ca i-au fost încalcate drepturile asupra continutului acestora sau prezentele prevederi.
 
10. Declinarea responsabilitatii
Societatea nu va fi responsabila în nici un fel pentru prejudiciile directe, indirecte, accidentale sau nu, rezultate din folosirea Site-ului, a informatiilor continute pe Site sau de incapacitatea de folosire a acestora si nici pentru erorile sau omisiunile în continut, care ar putea duce la orice fel de pierderi.
Societatea nu garanteaza ca descrierea produselor sau orice alt continut al Site-ului este completa sau fara erori si nu este responsabila pentru eventualele erori aparute în descrierile produselor prezentate pe Site acestea fiind puse la dispozitie de furnizori. Descrierile produselor sunt informative si sunt puse la dispozitie cu buna credinta din surse considerate de incredere, Societatea având dreptul de a le modifica în orice moment, fara vreo notificare prealabila.
Imaginile produselor prezentate pe Site sunt cu titlu de prezentare, motiv pentru care pot exista mici diferente fata de produsele livrate, determinate de exemplu de modificarile aduse de producatori, ambalajelor sau caracteristicilor produselor.
Societatea nu este responsabila pentru eventualele pagube aparute în urma folosirii produselor achizitionate sau în situatia în care aceste produse nu corespund scopului pentru care au fost cumparate.
Site-ul isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire).
Site-ul este gazduit de serverele unei terte firme, motiv pentru care Societatea nu este responsabila pentru eventualele prejudicii cauzate de nefunctionarea temporara sau functionarea defectuoasa a Site-ului, pentru defectiunile care pericliteaza securitatea serverului care gazduieste site-ul, pentru pierderile si/sau furturile de informatii cauzate de defectiuni sau erori ale softului cu care este realizat si gazduit site-ul q-clinic.ro

Societatea nu este raspunzatoare pentru comentariile postate de catre clientii sau utilizatorii Site-ului pe paginile produselor, ale Blog-ului sau pe pagina de Facebook a Societatii si nici de modul în care clientii înregistrati îsi folosesc contul de client Q Clinic sau de pierderea parolei de acces în cont.
De asemenea, Societatea nu poate fi tinuta responsabila de continutul si de calitatea site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe site-ul www.q-clinic.ro indiferent de natura acestor legaturi, pentru acestea raspunderea apartinând exclusiv proprietarilor site-urilor respective.

11. Promotii si concursuri
Conditiile de desfasurare a promotiilor si concursurilor organizate pe Site sunt stabilite de catre Societate si vor fi aduse la cunostinta eventualilor participanti prin intermediul site-ului, newsletter-urilor, blog-ului sau paginii de facebook .................................
Pot beneficia de promotii numai acele comenzi care respecta cu exactitate regulile stabilite si postate pe site de catre Societate si sunt înregistrate în intervalul de timp în care promotia este valida, tinând cont de limita stocului disponibil.
Promotiile si concursurile se desfasoara pe perioade determinate si expira automat la data stabilita de catre Societate. Ele pot fi întrerupte sau anulate în orice moment de catre Societate, fara vreo notificare prealabila.
 
12. Solutionarea disputelor
Orice problema legata de produsele sau serviciile prestate de Societate, ce nu a fost tratata de prevederile acestor ”Termeni si Conditii” si/sau nu a putut fi solutionata telefonic, cu ajutorul persoanei care s-a ocupat de preluarea comenzii dumneavoastra, va fi notificata Societatii la adresa de e-mail: office@q-clinic.ro urmând a fi solutionata pe cale amiabila, prin conciliere, în termen de 30 de zile de la primirea notificarii.
În situatia în care dupa expirarea termenului de 30 de zile, solutionarea conflictului nu a fost posibila pe cale amiabila, acesta va fi de competenta instantelor de judecata române Cluj Napoca, sau unui organism alternativ de rezolvare a disputelor, agreat de ambele parti, în conformitate cu legislatia româna în vigoare.

13. Frauda
Orice încercare de a accesa datele personale ale unui utilizator al site-ului, de a modifica continutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza Site-ul este considerata o tentativa de fraudare a sistemelor Societatii si va determina blocarea imediata a accesului persoanelor care au încercat acest lucru putând forma obiectul unei plângeri penale împotriva acelora care au încercat acest lucru.
 
14. Forta majora
Nici Societatea si nici clientii sai nu vor fi responsabili pentru neexecutarea totala sau partiala, sau executarea necorespunzatoare a obligatiilor lor contractuale, daca acestea au fost cauzate de forta majora, respectiv de un eveniment imprevizibil, în afara controlului partilor ce nu a putut fi evitat.

15. Dispozitii finale
Daca oricare dintre clauzele prevazute mai sus este gasita nula sau nevalida, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Toate produsele si serviciile sunt oferite de Societate cu conditia respectarii prevederilor ”Termenilor si Conditiilor” de mai sus.
Prin lansarea unei comenzi pe Site, clientul accepta în totalitate si complet ”Termenii si Conditiile”  de mai sus, care au valoarea unui contract valabil încheiat.
Fiind de acord cu ”Termenii si Conditiile” de utilizare a magazinului online www.q-clinic.ro, clientul îsi asuma în totalitate consecintele care decurg din folosirea în aceste conditii a site-ului.

bottom of page